Wednesday 17 September 2014

Result.

Haaaaa. Ni nak habaq ni. Pasal result. Teramatlah LAME. Memalukan. 1A1A-1B1D+1D. Apa tu? English tak termasuk. So tolak 1A tu. So tu je result yang tinggal. Bila kira CGPA 2.41 je. Ya Allah. Mungkin tu je takat usaha aku. Nak kata tak belajar, belajar. Takbuat latihan? Buat siap pi consult lagi tu. Tapi bila time exam je semua jadi blur sokmo. Time tutor time kuliah boleh jawab dengan mudahlah orang kata. Time exam terur jadi tah apa apa. Maybe ni badi bagi aku. Tertakdir dengan nombor 2. Dari UPSR sampai ke matriks, result aku mesti ada 2 je A nya.Ceh, kononnya nak challenge si Ejoy lah pasal result. Tapi tak pernah dapat nak atasi dia. Result dia excellent. 2A2A-1C. Pandainya kau. Aku siap kira lagi pointer dia. Lebih kurang dalam 3.46 gitulahhh. Kenapa aku asyik je kalah dengan dia? Usaha aku tak mencukupi rasanyaaa. Tapi kaklong sendiri kata, kalau first sem memang susah sikit nak catch up. Then time PSPM kena pulun habih. Kaklong dulu lagilah. Boleh dikatakan 24/7 ngadap buku. Matriks dulu dengan sekarang lain. Dulu mana ada PDT. Kaklong dulu express. Setahun setengah je. Dia faham lah situasi aku macam mana. Nak buat macam mana kan? Lepas ni date dengan lecturer dengan buku jelah jawabnya. Makkkkkk!

3 comments:

  1. takpa .. pspm ada lagi ... do the best k ..

    ReplyDelete
  2. SO study SMART, solat hajat selalu. tgk lagumana hubungan kita dengan ALLAH.. ada sangkut tang mane2 tak?

    ReplyDelete
  3. So far takdelah sangkutnya cikgu. Silap dekat subjek Physics dengan Chemist je. Dedua D. Tu yang membuatkan pointer cacat.

    ReplyDelete

Friendzone-d

Assalamualaikum pepol. Hisashiburi. Lama tk ngupdate ini blog, berabuk sudah. Hihihi. Korang apa khabar? Sihat ke? Kalau sihat tu Alhamdulil...