Wednesday 10 September 2014

SERONOK BAKHANG!

 MATRIKULASI





Assalamualaikum kawan kawan semua. Syukur ke hadrat Ilahi masih diberi peluang untuk bernafas di dunia ini. Ku panjatkan selawatku kepada Nabi Muhammad SAW.

Well, dah nak masuk 4bulan dah aku dekat sini. Banyak dah ilmu yang aku kaut dekat sini. Chemistry is the best subject yang aku pernah suka. Dari sekolah lagi tu subjek paveret. Dekat sini, dapat jugak kawan kawan baru, dulu aku selalu fikir mesti takdapat survive punya kalau pi belajaq dekat matriks ni. Tapi sebab dah takde pilihan lain, terpaksalah masuk matriks. But not badlah matriks ni, Alhamdulillah boleh bawak. Dulu pernah juga terfikir kalau PSPM1 teruk, aku nak keluar pi Universiti lain. Tapi, sekarang boleh bawa dah. So, stay je dekat sini. Mak ayah pun encourage aku supaya tetap pada pendirian sendiri. So, this is my decision. Satu je target aku sekarang. Aku nak buktikan bahawa budak yang SPM dia cuma 2A boleh dapat Empat Rata dan Dean List. Amin!

No comments:

Post a Comment

Friendzone-d

Assalamualaikum pepol. Hisashiburi. Lama tk ngupdate ini blog, berabuk sudah. Hihihi. Korang apa khabar? Sihat ke? Kalau sihat tu Alhamdulil...