Wednesday 15 October 2014

Peperiksaan Semester Program Matrikulasi.

Hmmm. Dah boleh count dah actually berapa hari je lagi nak PSPM. Al-fatihah dekat diri sendiri sebab taksedar sedar lagi PSPM just around the corner. Ahhhhhhhhhhhhhhhh! Kenapalah? Rasanya macam mustahil je nak dapat 4flat ni. Aku masih tak yakin lagi ni yang aku boleh perform ke tak PSPM1 ni. Takut doh.Entahlah nak. NAk taknak kena jugaklah acacah sedarkan diri nak dekat PSPM ni haaa. Rasa macam buang tebiat pulak bangun tetengah malam pepagi buta study. Padahal banyak je masa nak study. Heh. Aku anggap masa yang panjang pepetang lepas habis kelas tu masa tidur aku. Kahkahkah. Yelah. Malam nak bangun lagi. Mampuih lah aku kalau taktidur "sekejap". Memang nak bangun study tu, tak tentu hala lah kalau tak tidur. But, ambisi aku selama dekat sini, aku nak challenge pointer budak H. Aku akan buktikan bahawa budak F lebih baik berbanding dengan budak H dengan budak K. Challenge pointer kaklong lagi. Entahlah. Approximately about 11 hari lagi. Tolak mandi makan minum main internet lagi. Tinggal berapa hari je. Tolak lagi cuti. Haaaaa memang berapa hari jelah. Serious. Berapa hari nak PSPM dah boleh kira pakai jari dah. Dahlah. Sampai disini sahaja lah. Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Friendzone-d

Assalamualaikum pepol. Hisashiburi. Lama tk ngupdate ini blog, berabuk sudah. Hihihi. Korang apa khabar? Sihat ke? Kalau sihat tu Alhamdulil...