Friday 20 October 2017

Friendzone-d

Assalamualaikum pepol. Hisashiburi. Lama tk ngupdate ini blog, berabuk sudah. Hihihi. Korang apa khabar? Sihat ke? Kalau sihat tu Alhamdulillah la. Bro sihat walafiat ye. Sampaikan seluar dengan baju habis sempit. Aiyoooo. Bro nak luahkan perasaan je guys. Pendam sorang ni sakit jadinya kahkahkah. So korang la jadi tempat luahan hati bro. Ceritanya cam gini :-


Bro ada minat sorang awek ni. Nama //////////////. Bro jumpa dalam group tarian bro which is Citra Daksina. Dimana group tarian ni memartabatkan kebudayaan melayu melalui tarian guys. Orangnya comel aje. Rendah dan putih. Memang kalau korang tengok pun cair kot. Bro actually dah tahu yang dia dah berpunya. Tapi, tulah. Try hard sangat. Rasanya start training ATS(Anugerah Tokoh Siswa) kitorg rapat. Sebab ingat lagi yang bro pergi training pakai topi MPPB KMPP tau. Then dia tanya,

Dia: "Topi siapa kmpp ni?"
Bro: "Topi aku, asal weh?"
Dia: "Lah kau kmpp ke dulu fafak?"
Bro: "Haah kmpp. Asal kau kmpp gak ke?"
Dia: "Lol. Haah la aku kmpp. La asal tkpernah perasan do"
Bro: "Yelah dulu muka noob mana nak perasan. Hahahaha kecik je dunia ni"

Start sini kot kitorg rapat. Tapi masa tu tkdela kerap sangat ws. Rasanya la kalau tksilap bro, start kitorg selalu ws is masa NLKO. Show kt Sri Pentas. Memang tbh, selalu gila kitorg ws. Kira cam dah kenal la hati budi masing-masing. Oh and satu lagi, bro revealed diri bro yg sebenar dekat budak-budak CD je. Yang lain hahahahahaha sendu. And ada satu harini, dia gi langkawi dengan family dia. Bro mintak ah dia beli chocolate kt Langkawi, ye ah kt Langkawi chocolate murah bapak kot. Kedai mende tah nama dia  hahahahahaha. Bro tk expect eh dia beli satu beg size goodies tu. And ada keychain Langkawi dalam dia. Lol. Dia kata dia malu nak bagi sebab cam sikit sangat chocolate nya. Walhal banyak kot hahahahaha. Keychain tu bro letak dekat kunci bilik, which bro selalu pegang bila nak bukak pintu bilik. Erti kata lain, bro selalu tengok ah kunci tu. Memorable kot. Dan sebagai balas, bro belikan dia jam warna torquise dekat openday KTR ritu. Aku ni jenis manusia yang bila minat someone, ill give something that they can use and wear. Supaya bila diorg tgk, diorg ingat muka aku hahahahahaha. 

Then, ada satu hari tu.Aku dengan adalah beberapa budak CD gi Expo Johor Berkemajuan dekat Nusajaya. Malamtu lepak kt Starbucks Puteri Harbour. Malam tu la dia ws something yang betul-betul lukakan hati aku.

Dia: Weh aku bagi kau harapan ke?
Aku: Eh mana ada. Aku tkpernah anggap pun camtu (lol biarpun aku berharap gila babi time tu)
Dia: Tkdelah. Bila kau ws guna sayang, aku tk respond sebab aku tkbiasa
Aku: Eh tkpela. Hahahaha walaupun aku tahu hakikatnya nok. Kau tksuka aku pun tkpe weh
Dia: Aku suka kau, tapi sebagai kawan je. Kau pun faham kan?

Aku pun nak end conversation punya pasal

Aku: Hahahaha ok tkpe aku try slow2 eh

Dan dia reply cuma dengan emoji je lol. Tkpelah. Jangan la rasa bersalah. Yang bersalahnya aku. Dah tahu orang tu dah ada someone, ngada gak take risk. Untuk pengetahuan korang, ini bukan first time eh. Dah banyak kali dah. Dari zaman sekolah lagi. Jadi,

"Alah bisa, tegal biasa."

Bro dah lali dah dengan bende2 camni. So, sekarang ni dah jarang sangat ws dia. ws tu ws gak. Tapi tk sekerap dulu eh hahahaha. Dah maka tamatlah sesi luahan perasan saya insan yang lemah ini. Terima kasih for landing me your ears guys. Till next time. Jumpa lagiiiii!


TERIMA KASIH :-*

No comments:

Post a Comment

Friendzone-d

Assalamualaikum pepol. Hisashiburi. Lama tk ngupdate ini blog, berabuk sudah. Hihihi. Korang apa khabar? Sihat ke? Kalau sihat tu Alhamdulil...